Loepie
‘LOEPIE’ LOGO
Aha. Na het bekijken van ons logo bekruipt u een bepaald gevoel… U ziet een onzijdig figuurtje dat/die om de hoek loert, zwartgekleurd nog wel. Maar dit is toch een initiatief omtrent een neutrale campagne? Wat zullen we nou krijgen?
Nou. Uw gevoel klopt en dat logo ook. Met ‘dichter bij de burger’ kijken we ook goed hoe het nou zit met de voor- en nadelen van de Wiv, ookwel door het kamp der tegenstanders handig tot ‘Sleepwet’ verbasterd. Maar dat betekent niet dat we voor of tegen zijn. We maken zaken bespreekbaar, wij nemen de zaken onder de loep. En als dat kan door een leuk gevat logo wat aanspreekt, discussie oproept en leidt tot spraakmakende communicatie, betekent dat niet dat Stichting Burger kleur bekent. We noemen het onzijdig figuurtje trouwens LOEPIE. U gelooft dit allemaal nog steeds niet? Kom dan naar onze bijeenkomsten,of kijk live mee en doe online mee. We doen twaalf provincies in 12 dagen aan. Of ‘bekijk het even’ terug via onze “Peiling Gemist”.